14/05/2023
🎙 L'alumnat del Projecte Aula Compartida visita Onda Cero Sagunto Onda Cero Sagunto
🎙 Va ser una experiència fantàstica per als xics i xiques del PAC, conéixer de primera mà, com es fa ràdio i participar en una entrevista.
Escolteu l'entrevista per conéixer de prop el programa i als xics i xiques que hi participen.
👩🦰👨🦱Coneixereu el projecte que estan fent enguany, que no és un altre que el de dues pel·lícules sota la direcció del Miguel Puga. Ja estan acabant-lo, al final d'aquest mes veurà la llum i farem l'estrena.
El PAC és un programa formatiu entre els Ies Camp de Morvedre i el Ies Jorge Juan Sagunt , junta amb l'Ajuntament de Sagunt que gestiona el Departament d'Educació Ajuntament de Sagunt
L'objectiu és donar oportunitat a l'alumnat de tercer i quart de l'ESO perquè troben de nou itineraris formatius, dintre del seu projecte vital i també evitar l'absentisme.
Gràcies a María José Gimeno, Ramón, Manoli... per poder apropar i ensenyar la ràdio degana del Sagunt, als alumnes de PAC. 😀
----------------------------------------------
🎙 El alumnado del Proyecto Aula Compartida visita Onda Cero Sagunto.
🎙 Fue una experiencia fantástica para los chicos y chicas del PAC, conocer de primera mano, como se hace radio y participar en una entrevista.
Escuchad la entrevista para conocer de cerca el programa y a los alumnos que participan.
👩🦰👨conoceréis el proyecto que están haciendo este año, que no es otro que el de dos películas bajo la dirección de Miguel Puga. Ya están acabándolo, al final de este mes verá la luz y haremos el estreno.
El PAC es un programa formativo entre los IES Camp de Morvedre y el IES Jorge Juan de Sagunto, junto con el Ayuntamiento de Sagunto que gestiona el Departament d'Educació Ajuntament de Sagunt
El objetivo es dar oportunidades al alumnado de tercero y cuarto de la ESO para que realicen de nuevo itinerarios formativos, dentro de su proyecto vital y también para evitar el absentismo.
Gracias a María José Gimeno, Ramón, Manoli... para poder acercar y enseñar la radio decana del Sagunto, a los alumnos de PEC. 😀
Recibimos, en Onda Cero Sagunto, al alumnado del Programa de Aula Compartida (PAC) de Sagunto, a su profesorado y al concejal de Educación del Ayuntamiento de Sagunto, José Manuel Tarazona