A Sabadell volem més música en viu

A Sabadell volem més música en viu A Sabadell volem més música en viu

Volem música en viu a Sabadell perquè

- Tenim dret i perquè la nostra ciutat s'ho mereix.

- Els concerts de petit format són la porta d'entrada a músics i creadors novells, el que els permet desenvolupar-se com a artistes.

- Permet el contacte entre músics i públic.

- Amplia l'oferta cultural més enllà dels grans concerts i espectacles. Els veïns tenen dret al descans i tothom hem de tenir respecte pels demés, però tothom també tenim dret a l'oci musical quotidià i de proximitat.

04/05/2011

Demà comença la campanya electoral. Podrem fer sentirla nostra veu? Convideu a amics i familiars a sumar-se!!

03/05/2011

Ara que s'atansen eleccions municipals, fem veure als partits polítics que a Sabadell volem més música en viu!

Dirección

Sabadell

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando A Sabadell volem més música en viu publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir