29/05/2026
📚 Club de Lectura Jove📚
Ahir el Club de Lectura Jove es va reunir per parlar de Goodbye, Eri, de Tatsuki Fujimoto, un manga sorprenent i emotiu que combina realitat i ficció d’una manera molt original. 📖
La història segueix en Yuta, un adolescent que grava la seva mare malalta i que, després d’una experiència traumàtica, coneix l’Eri, una noia misteriosa que li canviarà la manera de veure el cinema, la vida… i els records. Una obra intensa, plena de girs, que parla del dol, la creativitat i la necessitat d’explicar històries.
El Club Jove està pensat per a lectors i lectores de 13 a 17 anys i es reuneix un dijous al mes a les 17.30 h per compartir opinions, descobrir noves lectures i parlar sobre els llibres que han llegit. El club està conduït per Juancho Navarro, psicopedagog de l’Institut Roda de Berà.
La temporada acabarà el proper 19 de juny amb Jules Verne i la vida secreta de les dones planta, de L. Costas. 🌿
I tot i que el curs ja està a punt d’acabar, si us agradaria formar part del Club Jove la temporada vinent, podeu demanar més informació a la biblioteca. 💚
Us estem esperant 👏