07/06/2026
La força de fer música junts 🥰
Avui hem gaudit del concert de final de curs de l’EMMIF, una celebració del treball, l’aprenentatge i la passió per la música compartida.
Després de les actuacions dels diferents grups, el concert ha culminat amb Simbiosi, una obra que ha posat en valor els vincles que es creen entre alumnes, famílies, professorat i institucions.
Com en una orquestra, cada instrument aporta la seva veu. Cada nota és important i només quan totes s’uneixen neix una obra col·lectiva plena de sentit.
Una metàfora de la música, però també de la comunitat educativa que fa créixer l’EMMIF dia rere dia. I tant ha estat així que, al final, fins i tot el públic s’ha sumat cantant.
Gràcies a totes les persones que han format part d’aquest curs i que han fet possible una nova temporada plena de música, aprenentatge i emocions. 🎼✨