17/06/2026
🤝 L’alcaldessa, Loli Chacón, i la regidora de Cultura i Educació, Laura Domènech, s’han reunit avui amb David Agustí, director dels Serveis Territorials d’Administració Local a Barcelona de la Generalitat de Catalunya per avançar en projectes estratègics per al municipi, especialment els vinculats al PUOSC, així com qüestions relacionades amb l’escola, la llar d’infants i els equipaments esportius
La reunió també ha servit per resoldre dubtes sobre la gestió d’ajuts i subvencions i per continuar treballant perquè el Pla del Penedès pugui aprofitar les oportunitats destinades als municipis rurals 🏡 Seguim treballant per impulsar nous projectes i millores que ben aviat es traduiran en beneficis per a tot el veïnat
➕ https://f.mtr.cool/mhsyuuoeqt