10/06/2026
Al passat Congrés Federal de JSE, tres companys de les Illes Balears es van incorporar a diferents òrgans federals de l’organització💪🏼
Celebram que el nostre company formi part de la nova Executiva Federal com a secretari de Llengua, Insularitat, Sobrepoblació i Transformació del Model Turístic.
Volem reconèixer també la feina desenvolupada pel company a l’anterior Executiva Federal com a Secretari de Moviments Socials i membre permanent del Consell de la Joventut d’Espanya, i felicitar-lo per la seva incorporació al Consell Polític Federal.
Així mateix, enhorabona al company per la seva incorporació al Comitè Federal de Garanties.
Enhorabona als tres companys per aquestes noves responsabilitats❤️