17/05/2018
Avui 17 de maig és el dia internacional contra la # LGTBIfòbia, coincidint amb el 28è aniversari de la despatologització de l’homosexualitat per part de la OMS. Per reivindicar-ho i ajudar a eradicar l’odi cap al nostre col·lectiu, la sectorial LGTBI+ del Jovent Republicà us fa arribar cinc consells per contribuir a un món més respectuós amb la diversitat.
1. No assignis cap gènere, orientació ni identitat sexual a ningú.
2. Si algú et diu que és gay, trans, lesbiana... Ho és.
3. No utilitzis el nom antic de la persona.
4. Defensa els teus amics LGTBI+.
5. Organitza’t i lluita.
Encara que no formis part del col·lectiu LGTBI+, tots tenim part de responsabilitat en fer una societat lliure de discriminacions i fòbies, en què tothom pugui viure expressant-se lliurement. És per això que convidem a tothom a seguir aquests consells avui i la resta de dies de l’any. Visca la llibertat i la diversitat!
http://www.jerc.cat/sectorials/lgbti_detall/cincs-coses-que-pots-fer-per-combatre-la-lgtbifobia/725