30/09/2022
Benvolgut/da,
Aquest dissabte 1 d'octubre de 2022 reivindicarem els 5 anys del Referèndum del 1-O. No cal dir que hi esteu totes i tots convidats, ens retrobarem amb representants de les entitats, grups i partits municipals, i tota la gent que va viure el 1-O a Montornès aquell dia i que varen fer possible que poguéssim votar a Montornès del Vallès.
La cita es a les 11:00h davant l'entrada del institut. L'accés es per la p*sta esportiva, que implica pujar unes petites escales fins al descampat de davant l'entrada principal. En cas que algú no pugui pujar les escales podrà seguir l'acte des de la p*sta esportiva amb visió directa prou propera. Disculpem les molèsties. L'acte esta previst que duri fins les 12h, us adjuntem el cartell.
I després, a les 14:15h marxarem amb un autocar organitzat, que sortirà de la parada de bus de l'av. Llibertat, cap a Barcelona, fent parada primer a la pl. Sant Jaume abans de les 15:30h, i després caminant cap a la concentració de l'Arc del Triomf a les 17:00h. La tornada cap a Montornès serà un cop acabat l'acte, calculem cap a les 19h. Encara queden places a l'autocar, el preu es 10€ anar i tornar, i la reserva s'ha de fer pel whatsapp 625625460, i el pagament en el mateix moment de pujar a l'autocar.
Salut i República Catalana !
Junta Rectora del Consell Local per la República de Montornès del Vallès