22/06/2021
Aquí us deixem un tastet del concert d'ahir a El Progrés. És una de les actuacions finals de la Big Band on es va marcar un "solo" amb
, i Álvaro Lois.
Tothom, el professorat i alumnat sou fantàstics.
També hi va participar l' .
Amb aquesta publicació ens acomiadem de tots vosaltres i donem pas a la nova Junta de l'AMPA.
Han estat més de cinc anys compartint moments musicals des que vam crear aquest compte amb l'anterior junta (Mònica, Núria, Maria i Sònia) i de segur que des la nova se'n compartiran molts més i esperem que de millor qualitat 😅.
Volem agrair tot el suport de l'equip directiu, primer amb Manolo i ara amb la Carmen i també a totes les famílies que l'any passat es van unir al projecte "Música als balcons" i van compartir amb nosaltres els seus vídeos.
Ara us animem a continuar participant. Recordeu que l'Escola té un blog on podeu seguir les novetats.
I que l'AMPA és el nexe d'unió entre famílies i Escola.
Endavant!
🎶 FEM ESCOLA🎶
📚 FEM MÚSICA 📚
👫 SOM SOCIS 👫
🏘️ SOM AMPA🏘️