18/04/2026
Demà diumenge a les 10 hores al Poliesportiu de Maria de la Salut, diada de futbol que organitza l’Escola Municipal de la P.B. de Maria de la Salut, on la nostra Federació també hi col•labora.
Estau tots convidats‼️
BONA DIADA COMPANYS 💙⚽️❤️
FC Barcelona Penyes