02/10/2023
Ahir es va celebrar el vintè aniversari de la residència i centre de dia el Vilar.
L'acte va tindre lloc al jardí del centre assistencial i va tirar la mirada enrere per recordar tots els anys d'atenció, suport i confort als avis i àvies del poble.
L'aniversari va arrencar amb els parlaments institucionals de l'Alba Mendoza, directora del Vilar, Josep Serra, president de la Fundació per a l'Atenció Social i per últim, de l'alcalde, Josep Masdeu. Després representants de l'Ajuntament i de la fundació el Vilar van obsequiar els residents amb un lot de productes de proximitat. Des del consistori s'hi va voler felicitar a la senyora Pilar Blancher, usaria de la residència, que és a punt de complir cent anys, entregant-li un ram de flors i un escut de la vila. La festa va continuar amb el tradicional concert de la Banda de Música de la Selva, que va interpretar diferents peces i van homenatjar a Jordi Llombart. En acabar, es va oferir un refrigeri per a tots els assistents.