12/06/2026
ESPORTS | Aquest dijous a la tarda, l’Ajuntament va homenatjar a un centenar d’esportistes del , el , el , el i el Club Tennis Taula la Selva per les fites aconseguides aquesta temporada
🏅 Acompanyats dels seus entrenadors i entrenadores, i rodejats de familiars i amics, un centenar d’esportistes van pujar a l’escenari del Castell on se’ls va fer entrega del diploma i entrades puntuals per a la piscina municipal. L’alcalde, Enric Roberto, va expressar el seu agraïment no només als homenatjats en aquest acte, sinó també al miler d’infants, joves, entrenadors i directius de la desena de clubs esportius selvatans que setmana rere setmana dediquen el seu temps a practicar les diferents disciplines que es poden trobar al municipi.
🏆 L’esport selvatà torna a estar d’enhorabona!