12/06/2026
📢 El procés de licitació per a la gestió del bar de l’Ateneu Gumersind Bisbal ha finalitzat sense que s’hagin presentat ofertes.
➡️ Davant d’aquesta situació, l’Ajuntament ja està treballant per estudiar alternatives i noves fórmules que permetin donar un nou impuls a aquest espai tan important per al municipi.
🤝 L’objectiu és trobar la millor opció per garantir-ne la viabilitat i que continuï sent un punt de trobada i convivència per a la ciutadania.
📲 Us mantindrem informats de les properes novetats.