20/05/2026
Avui hem celebrat el 2n Festival Bisbal Lab de Tecnologia, Programació i Robòtica de La Bisbal 🤖💻🚀
Una jornada plena d’aprenentatge, creativitat i diversió, on l’alumnat ha participat en diferents activitats i reptes de programació i robòtica, compartint experiències i descobrint noves maneres d’aprendre a través de la tecnologia.
Gràcies a totes les escoles, alumnat, professorat i persones col·laboradores que ho han fet possible! 👏✨