30/03/2017
Gràcies per tot✊🏽
Ahir va tenir lloc un Ple emotiu i difícil. La nostra companya Agnès va renunciar a la seva acta de regidora per centrar-se en la lluita contra la seva malaltia. La teva lluita és la nostra, de la mateixa manera que la nostra tasca és la teva. Eternament agraïts, Agnès, per tot el que has fet pel poble i pels teus companys.
Us deixem amb la seva carta per acomiadar-se del Ple:
Aquesta és una carta de comiat, la malaltia que pateixo no dona treva i em veig abocada a deixar de ser regidora. Aquests mesos he après i entès moltes coses derivades de la tasca de regidora i de la política municipal, coses bones, no tant bones i alguna que altre decepció. Però això passa sempre a la vida, i sobretot, el més important és sempre, sempre, aprendre del que vius.
Però el que m’emporto és positiu, tenim l’oportunitat de treballar pel poble, fer-lo millor i sobretot escoltar-lo. Des de l’oposició a vegades costa treballar i hi ha hagut moments de tensió i no molt agradables, sobretot quan es mira des de la distància, però espero que el poble entengui que Ametlla’t amb ERC sempre ha estat treballant desitjant el millor pel poble i lluitant quan detectem injustícies.
Volia també demanar-vos a tots els regidors escoltar-nos més, treballar plegats pel bé del poble i sobretot, els partits que estem a l’oposició, no deixar de controlar la tasca de l’equip de govern, pel bé dels nostres veïns, sempre des del respecte.
També volia demanar, als partits que volem construir un nou país, i també els que creuen en la democràcia, que són els ciutadans els que han de decidir el seu futur i creuen en el dret a decidir dels pobles, unir forces per aconseguir que fer el referèndum amb garanties. També demano a l’equip de govern que no s’arronsi i lluiti per tal de fer la república que el poble de l’Ametlla anhela i desitja, sempre ens tindrà al costat, donant-los suport, per construir el nou país.
Per anar acabant volia enviar un agraïment, agraïment infinit, als meus companys regidors, Pere, Muntsa i Marçal. Pel seu recolzament incondicional, el seu suport, cap prejudici vers la meva discapacitat, la seva comprensió i respecte en totes les situacions viscudes i per sobre de tot la seva estima. Sempre he sentit que us tenia al meu costat. Gràcies, gràcies, gràcies i mil gràcies companys.
També volia agrair a l’alcalde que, a cada Ple, s’acostava i em preguntava cóm em trobava o senzillament buscava una excusa per apropar-se a mi, sempre amb màxim respecte. Gràcies Andreu.
Finalment desitjar molta sort al company d’Ametllat amb ERC que ara serà regidor, en Jan Santaló i Lloret. Ametlla’t amb ERC som un equip de gent que desitja el millor pel poble i treballem sempre units. Ànims companys.
Gràcies a tots, a tots, els presents i no presents, amb tothom amb qui he tractat, a l’ajuntament, als Plens, arreu, pel tracte rebut, sempre molt cordial i respectuós.
Agnès Martínez Roncero