22/07/2025
🕯️ Hui, 22 de juliol, hem acompanyat a la comunitat noruega en l'emotiu acte en memòria de les víctimes dels atemptats d'Oslo i l'illa de Utoya, en el 14é aniversari d'una de les jornades més tràgiques de la seua història recent.
🇳🇴 A L'Alfàs del Pi, on residix la segona colònia noruega més gran i antiga d'Espanya, el record seguix molt present. El nostre secretari, Juanvi, ha assistit a l'acte al costat de regidors de la corporació municipal i veïnes i veïns del municipi, mostrant el nostre respecte, solidaritat i compromís amb la memòria.
🗣️ Una frase ha ressonat amb força durant tota la cerimònia:
“Mai callar, mai oblidar”.
Perquè només recordant i alçant la veu enfront de l'odi, la intolerància i la violència, podrem construir una societat verdaderament justa i lliure.
❤️ Des de Joves Socialistes de L'Alfàs del Pi ens sumem al record, al respecte i a la lluita per un món més humà, més segur i més solidari.