04/03/2026
Avui, el president del Govern espanyol, , ha fet una declaració institucional clara i contundent: davant de l’ofensiva militar d’Estats Units i Israel contra Iran, Espanya no s’hi farà còmplice i opta per la pau i la diplomàcia. La seva posició es resumeix en quatre paraules: “No a la guerra”. 
El nostre país rebutja actuar per por o pressió, i aposta per respectar el dret internacional i evitar que el conflicte derivi en més dolor i inestabilitat. Aquesta postura coherent amb els nostres valors democràtics i europeus s’ha mantingut també en crisis anteriors com a Ucraïna i Gaza. 
Des de Granollers, ciutat amb un compromís inequívoc amb la cultura per la pau, els i les socialistes reafirmem el suport a aquesta decisió valenta: defensar la pau, els drets humans i un món on els conflictes es resolguin amb diàleg, no amb bombes.