16/03/2026
Gràcies per tornar a omplir Godall de Mil·lenària 🫶
Este cap de setmana hem viscut carrers plens, places amb música, taules compartides, producte del territori i molta gent passejant i trobant-se.
Gràcies a totes les persones que heu vingut a viure la fira, a les entitats, col·laboradors, artistes, professionals i voluntaris que ho heu fet possible.
I gràcies, sobretot, al poble de Godall, que és qui fa que la Mil·lenària continue viva any rere any 🩵
Ens retrobem l’any que ve.