14/04/2022
🥳Tänään torstaina Päättäri-Picnic Rosario-puistossa!🍓 (nurmialue Feria-alueen vieressä)
Tervetuloa vaikka olisit uusi 😍
SUURKIITOS jokaiselle yhteistyökumppanille ja osallistujalle! On ollut antoisaa ja todella avartavaa vetää tätä toimintaa 🙏
Rauhaisaa pääsiäistä ja ihanaa kevättä ja kesää kaikille!🐣🌺🥰
-Elina