Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Figueres

Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Figueres Som una associació de voluntaris sense ànim de lucre, que treballem per a una bona protecció i pr

Somos una asociación de voluntarios sin ánimo de lucro, que trabajamos para una buena protección y prevención de riesgos en la ciudad de Figueres.

❗👉  Des d´avui tenim nou material per casos d´emergències: i tenim 15 🔦llanternes i 100 mantes +! 👏
08/02/2018

❗👉 Des d´avui tenim nou material per casos d´emergències: i tenim 15 🔦llanternes i 100 mantes +! 👏

Després d'acabar-se, sense èxit, el novè dia de recerca, el cos dels Bombers de la Generalitat de Catalunya • gencat ha ...
04/09/2017

Després d'acabar-se, sense èxit, el novè dia de recerca, el cos dels Bombers de la Generalitat de Catalunya • gencat ha decidit desmantellar, per falta d'indicis, el dispositiu muntat al Pantà de Susqueda per trobar la parella del Maresme desapareguda des del 24 d'agost.

Segons han informat a l'Agència Catalana de Notícies, ara es posen a disposició dels Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya quan els ho requereixin per si els fan falta efectius. Els equips d'emergència han pentinat aquest diumenge un tram de set quilòmetres per terra i aigua, i un helicòpter ha sobrevolat la zona. L'objectiu era delimitar en trams d'un quilòmetre on se centra la recerca, just a la zona on un dels gossos va detectar rastre dels joves.

Avui sobre el terreny hi ha treballant la Unitat Aquàtica i la de Subsòl de la Policia Catalana. Aquesta última buscara per coves i conductes per veure si troba alguna pista.

Per ara, totes les hipòtesis estan obertes però que sigui una desaparició voluntària, cada cop prèn menys força. La investigació del cas ha fet un gir sobretot arran de la troballa de vehicle de la noia i s'ha centrat sobretot en l'àmbit policial. La Unitat Central de Persones Desaparegudes hi està al capdavant. Aquest va haver de ser reflotat de dins de l'embassament i ara es troba a la Comissaria de Santa Coloma de Farners (La Selva). A dins hi van localitzar estris d'acampada així com la documentació de la parella.
_______________________________________________

Después de terminarse, sin éxito, el noveno día de búsqueda, el cuerpo de los Bombers de la Generalitat de Catalunya • gencat ha decidido desmantelar, por falta de indicios, el dispositivo montado en el Pantano de Susqueda para encontrar la pareja del Maresme desaparecida desde el 24 de agosto.

Según informaron a la Agència Catalana de Notícies, ahora se ponen a disposición de los Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya cuando se lo requieran por si les hacen falta efectivos. Los equipos de emergencia han peinado este domingo un tramo de siete kilómetros por tierra y agua, y un helicóptero ha sobrevolado la zona. El objetivo era delimitar en tramos de un kilómetro donde se centra la busqueda, justo en la zona donde uno de los perros detectó rastro de los jóvenes.

Hoy sobre el terreno hay trabajando la Unidad Acuática y la de Subsuelo de la Policía Catalana. Esta última buscarán por cuevas y conductos para ver si encuentra alguna pista.

Por ahora, todas las hipótesis están abiertas pero que sea una desaparición voluntaria, cada vez prende menos fuerza. La investigación del caso ha dado un giro sobre todo a raíz del hallazgo de vehículo de la chica y se ha centrado sobre todo en el ámbito policial. La Unidad Central de Personas Desaparecidas está al frente. Este tuvo que ser reflotado dentro del embalse y ahora se encuentra en la Comisaría de Santa Coloma de Farnes (La Selva). Dentro localizaron utensilios de acampada así como la documentación de la pareja.

📷 © Twitter

🔴   Festival Acústica Figueres | A partir de les 18 hores de la tarda talls de circulació als accessos a la Rambla, Plaç...
02/09/2017

🔴 Festival Acústica Figueres | A partir de les 18 hores de la tarda talls de circulació als accessos a la Rambla, Plaça de la Palmera i Plaça de Catalunya.

Es recomana utilitzar rutes alternatives per evitar retencions en aquests punts de la ciutat. Gràcies i disculpeu les molesties!
_______________________________________________

🔴 Festival Acústica Figueres | A partir de las 18 horas de la tarde cortes de circulación en los accesos a la Rambla, Plaça de la Palmera y Plaça de Catalunya.

Se recomienda utilizar rutas alternativas para evitar retenciones en estos puntos de la ciudad. Gracias y disculpen las molestias!

‪Ara sí 😃! Gaudeix del Festival Acústica Figueres. Festa 🕺🏻 💃🏻 sense alcohol 🍻 ni drogues 💊 per passar-ho realment bé 🤙🏻...
02/09/2017

‪Ara sí 😃! Gaudeix del Festival Acústica Figueres. Festa 🕺🏻 💃🏻 sense alcohol 🍻 ni drogues 💊 per passar-ho realment bé 🤙🏻. Tingues seny 🙇🏻 🙇🏻‍♀️.

Els 🚓 🚑 🚒 de la ciutat seguim al teu servei.‬
_______________________________________________

Ahora sí 😃! Disfruta del Festival Acústica Figueres. Fiesta 🕺🏻 💃🏻 sin alcohol 🍻 ni dr**as 💊 para pasarlo realmente bien 🤙🏻. Ten cordura 🙇🏻 🙇🏻‍♀️.

Los 🚓 🚑 🚒 de la ciudad seguimos a tu servicio.

Del 31 d'agost al 3 de setembre, Figueres tornarà a ser l'aparador acústic de Catalunya.El Festival Acústica Figueres no...
01/09/2017

Del 31 d'agost al 3 de setembre, Figueres tornarà a ser l'aparador acústic de Catalunya.

El Festival Acústica Figueres no vol deixar de créixer. Després dels cent mil espectadors que van fer vibrar la ciutat durante l'edició passada, l'objectiu d'enguany és de nou combinar esdeveniments i espectacles de gran format amb racons més tranquils i actuacions més properes, donant lloc a quatre dies de festival que ompliran el centre de cultura, gresca, festa i xerinola, amb més d'una quarantena de concerts i un cartell variat adaptat a tots els públics haguts i per haver. De nou és tornarà a organitzar l'Acustiqueta, el festival dins de el festival orientat a un públic familiar.

Després de repassar l'àmplia programació d'aquesta 16ª edició amb d'algunes de les propostes més atractives, la majoria d'elles gratuites, que us faran viure des de tots els punts de vista i espais de la capital altempordanesa.

Des de segueix els següents consells de seguretat i les indicacions dels equips d'emergència: ℹ️ ➡️ http://bit.ly/1wqgzof.

Gaudeix de la festa, respecta als altres i en cas d'emergència, avisa'ns!
📞 112/092/972 510 111 🚓 🚑 🚒

13 Voluntaris i Voluntàries de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Figueres activats en servei preventiu conjuntament amb Guàrdia Urbana, Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya i Creu Roja Girona • Figueres.

Sempre al teu costat, sempre amb tu!
_______________________________________________

Del 31 de agosto al 3 de septiembre, Figueres volverá a ser el escaparate acústico de Cataluña.

El Festival Acústica de Figueres no quiere dejar de crecer. Después de los cien mil espectadores que hicieron vibrar la ciudad durante la edición pasada, el objetivo de este año es de nuevo combinar eventos y espectáculos de gran formato con rincones más tranquilos y actuaciones más próximas, dando lugar a cuatro días de festival que llenarán el centro de cultura, gresca, fiesta y diversión, con más de una cuarentena de conciertos y un cartel variado adaptado a todos los públicos habidos y por haber. De nuevo se volverá a organizar la Acustiqueta, el festival dentro del festival orientado a un público familiar.

Tras repasar la amplia programación de esta 16ª edición con algunas de las propuestas más atractivas, la mayoría de ellas gratuitas, que te harán vivir desde todos los puntos de vista y espacios de la capital altoampurdanesa.

Desde sigue los siguientes consejos de seguridad y las indicaciones de los equipos de emergencia: ℹ️ ➡️ http://bit.ly/2vPNrv7 (CAST).

Disfruta de la fiesta, respeta a los demás y en caso de emergencia, avísanos! 📞 112/092/972 510111 🚓 🚑 🚒

13 Voluntarios y Voluntarias de la Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Figueres activados en servicio preventivo conjuntamente con Guàrdia Urbana, Mossos d'Esquadra. Generalitat de Cataluña y Creu Roja Girona • Figueres.

Siempre a tu lado, siempre contigo!

El vehicle de la parella de joves desapareguts que s'ha trobat enfonsat al Pantà de Susqueda, a La Selva, «no va caure p...
31/08/2017

El vehicle de la parella de joves desapareguts que s'ha trobat enfonsat al Pantà de Susqueda, a La Selva, «no va caure per accident», sinó perquè «algú el va empènyer». Segons ho ha afirmat el Conseller del Departament d'Interior. Generalitat de Catalunya, Sr. Joaquim Forn, que assegura que «la investigació no descarta cap hipòtesi, inclosa la fugida voluntària dels joves».

Els equips de rescat el van recuperar dimarts, on hi van trobar la documentació i altres efectes personals, com ara una llibreta amb notes i reflexions de la noia.. La tasca dels Bombers gencat i la policia continua centrant-se en la recerca subaquàtica.

Respecte a algunes informacions que circulaven del cas, s'aclareix que l'ha pedra trobada a l'interior, no se sap si ja hi era o si va caure a l'interior quan va rodar cap a l'aigua.

S'han fet pública una imatge, aparentment captada per la càmera de seguretat d'una entitat bancària o establiment similar. L'ha publicat els Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya a la xarxa social Facebook i Twitter, amb la petició que, si algú en té alguna referència, que els ho facin saber.
_______________________________________________

El vehículo de la pareja de jóvenes desaparecidos que se ha encontrado hundido en el Pantano de Susqueda, en La Selva, «no cayó por accidente», sino porque «alguien le empujó». Según lo afirmó el Conseller del Departament d'Interior, Sr. Joaquim Forn, que asegura que «la investigación no descarta ninguna hipótesis, incluida la fuga voluntaria de los jóvenes».

Los equipos de rescate lo recuperaron martes, donde encontraron la documentación y otros efectos personales, como una libreta con notas y reflexiones de la chica .. La tarea de los Bombers gencat y la policía continúa centrándose en la búsqueda subacuática.

Respecto a algunas informaciones que circulaban del caso, se aclara que la ha piedra encontrada en el interior, no se sabe si ya estaba o si cayó en el interior cuando rodó hacia el agua.

Se han hecho pública una imagen, aparentemente captada por la cámara de seguridad de una entidad bancaria o establecimiento similar. El ha publicado los Mossos. Generalidad de Cataluña en la red social Facebook y Twitter, con la petición de que, si alguien tiene alguna referencia, que se lo hagan saber.

El vehicle Opel Zafira de la parella del Maresme desapareguda a la zona del Pantà del Susqueda tenia una pedra sobre els...
29/08/2017

El vehicle Opel Zafira de la parella del Maresme desapareguda a la zona del Pantà del Susqueda tenia una pedra sobre els pedals. Els Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya sospita que algú el va tirar el expressament a l'aigua.

Els Bombers gencat el van localitzar ahir a la tarda al fons, va aparèixer tombat i amb el portamaletes obert. No han trobat ningú a l'interior i ni cap rastre físic dels desapareguts, només alguns efectes personals que eren a l'interior i que s'estan examinant. Entre altres coses, hi han trobat notes de reflexió personal de la noia. Ahores d'ara s'estan realitzant les tasques de reflotament.

Els investigadors treballen ara per saber què passava a la vida de la parella per escatir si hi ha alguna dada que aporti alguna pista del que hagi pogut passar. Paral·lelament, continua la recerca terrestre i subaquàtica dels dos joves a la zona.

Hores abans de trobar-se el citat vehicle, ahir al matí, s'havia localitzat el caiac que duia la parella a la baca del vehicle, cosa que feia pensar en un accident. Tanmateix, la caiguda accidental en aquella zona és difícil, segons fonts policials.
_______________________________________________

El vehículo Opel Zafira de la pareja del Maresme desaparecida en la zona del Pantano del Susqueda tenía una piedra encima de los pedales. Los Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya sospecha que alguien lo tiró el expresamente al agua.

Los Bombers gencat lo localizaron ayer por la tarde en el fondo, apareció tumbado y con el portamaletas abierto. No han encontrado a nadie en el interior y ni rastro físico de los desaparecidos, sólo algunos efectos personales que estaban en el interior y que se están examinando. Entre otras cosas, han encontrado notas de reflexión personal de la chica. A estas alturas se están realizando las tareas de reflotamiento.

Los investigadores trabajan ahora para saber qué pasaba en la vida de la pareja para averiguar si hay algún dato que aporte alguna pista de lo que haya podido pasar. Paralelamente, continúa la búsqueda terrestre y subacuática de los dos jóvenes en la zona.

Horas antes de encontrarse el citado vehículo, ayer por la mañana, se había localizado el kayak que llevaba la pareja en la baca del vehículo, lo que hacía pensar en un accidente. Sin embargo, la caída accidental en aquella zona es difícil, según fuentes policiales.

📷 © Twitter

🔴 ÚLTIMA HORA
28/08/2017

🔴 ÚLTIMA HORA

Aquest matí s'ha reprès la recerca dels dos joves veïns d'Arenys de Munt i Cabrils (El Maresme) desapareguts possiblemen...
28/08/2017

Aquest matí s'ha reprès la recerca dels dos joves veïns d'Arenys de Munt i Cabrils (El Maresme) desapareguts possiblement a l'àrea de l'embassament de Susqueda (La Selva).

El coordinador de la recerca, el Cap de Guàrdia de la Regió d'Emergències de Girona, Sr. F. Antoni Valdepenyas, ha explicat la dificultat d'aquesta busqueda:

«No tenim un lloc fix on centrar la recerca. Estem abarcant des de la zona més propera al que seria el pantà, fins a zones més àmplies com els accessos. Estem rastrejant poblacions properes per veure si trobem el vehicle». Afegir que les càmeres que graven les vies d'accés tampoc han enregistrat el vehicle.

Els equips de rescat estan pentinant per terra, aigua i aire la zona. El punt de trànsit s'ha establert a la zona de la caseta i a partir d'aquí, els Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya, Bombers gencat i Voluntaris de s'estan endinsant per pistes properes que encerclen.

En paral·lel les unitats subaquàtiques de la Policia Catalana i dels Bombers GRAE Generalitat estan mirant al fons. També hi ha un helicòpter dels que al llarg del dia anirà fent passades per veure si localitza els dos joves. El noi Marc Hernàndez López té 23 anys i la jove, Paula Mas Pruna, 21 anaven amb un monovolúm Opel Zafira blau marí, matrícula 3834-BMC, que de moment tampoc ha pogut ésser localitzat. Ambdós els van dir a la família que anaven a fer caiac. Els possibles llocs on podrien ser són Tamariu (El Baix Empordà), el Montseny (El Baix Montseny) i els voltants de la comarca del Maresme.

Les famílies van denunciar els fets el mateix dijous de la setmana passada a les comissaries de Premià de Mar i d'Arenys de Mar (El Maresme), respectivament. I posteriorment difonent aquest cap de setmana a través de les xarxes socials la desaparició per tal que els ciutadans i ciutadanes ajudin a trobar els seus familiars.

En el cas que algú els vegi a ells o al seu vehicle, es demana que es contacti al telèfon 112 o amb algun d'aquests telèfons mòbils: 639 632 104 (Gemma mare Paula) i 644 307 690 (Ana germana Marc).

Amb les vostres comparticions a Facebook i Twitter ens heu ajudat a difondre més lluny!

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració 👏🏻!
_______________________________________________

Esta mañana se ha reanudado la búsqueda de los dos jóvenes vecinos de Arenys de Munt i Cabrils (El Maresme) desaparecidos posiblemente en el área del embalse de Susqueda (La Selva).

El coordinador del rastreo, el Jefe de Guardia de la Regió d'Emergències de Girona, Sr. F. Antoni Valdepeñas Riera, explicó la dificultad de esta búsqueda:

«No tenemos un lugar fijo donde centrar la búsqueda. Estamos abarcando desde la zona más cercana a lo que sería el pantano, hasta zonas más amplias como los accesos. Estamos rastreando poblaciones cercanas para ver si encontramos el vehículo». Añadir que las cámaras que graban las vías de acceso tampoco han registrado el vehículo.

Los equipos de rescate están peinando por tierra, agua y aire la zona. El punto de tránsito se ha establecido en la zona de la caseta y a partir de ahí, los Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya, Bombers gencat y Voluntarios de están adentrando por pistas cercanas que rodean.

En paralelo las unidades subacuáticas de la Policía Catalana y de los Bombers GRAE Generalitat están mirando al fondo. También hay un helicóptero de los que a lo largo del día irá haciendo pasadas para ver si localiza los dos jóvenes. El chico Marc Hernández López tiene 23 años y la joven, Paula Mas Presa, 21 iban con un monovolumen Opel Zafira azul marino, matrícula 3834-BMC, que de momento tampoco ha podido ser localizado. Ambos les dijeron a la familia que iban a hacer kayak.

Las familias denunciaron los hechos el mismo jueves de la semana pasada en las comisarías de Premià de Mar y Arenys de Mar (El Maresme), respectivamente. Y posteriormente difundiendo este fin de semana a través de las redes sociales la desaparición para que los ciudadanos ayuden a encontrar a sus familiares.

En el caso de que alguien los vea a ellos o en su vehículo, se pide que se contacte al teléfono 112 o con alguno de estos teléfonos móviles: 639632104 (Gemma madre Paula) y 644307690 (Ana hermana Marco).

Con sus comparticiones en Facebook y Twitter nos ha ayudado a difundir más lejos!

Gracias a todos y todas por vuestra colaboración 👏🏻!

📷 © 324

🔴 INFORMACIÓ DE SERVEIUn dispositiu dels Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya i Bombers de gencat busquen des de ...
27/08/2017

🔴 INFORMACIÓ DE SERVEI

Un dispositiu dels Mossos d'Esquadra. Generalitat de Catalunya i Bombers de gencat busquen des de dijous passat una parella de joves de 23 (Marc Hernàndez López) i 21 (Paula Mas Pruna) anys desapareguts. La intenció dels joves era fer una excursió amb caiac pels voltants del Pantà de Susqueda (La Selva). En el moment de la desaparició circulaven amb un monovolúm Opel Zafira de color blau marí amb matrícula 3834-BMC. Són veïns de Arenys de Munt i Cabrils (El Maresme) respectivament. La família ha demanat la col·laboració de la ciutadania a través de les xarxes socials, per tal de poder trobar-los el més aviat possible. La cerca també s'està fent per localitats com Tamariu (El Baix Empordà) o el Montseny (El Baix Montseny).

En el cas que algú els vegi a ells o al seu vehicle, es demana que es contacti al telèfon 112 o amb algun d'aquests telèfons mòbils: 639 632 104 (Gemma mare Paula) i 644 307 690 (Ana germana Marc).

Demanem la vostra col·laboració per aconseguir la màxima difusió. Gràcies!
_______________________________________________

🔴 INFORMACIÓN DE SERVICIO

Un dispositivo de los Mossos d'Equadra. Generalitat de Catalunya y Bombers de gencat buscan desde el pasado jueves una pareja de jóvenes de 23 (Marc Hernàndez López) y 21 (Paula Mas Pruna) años desaparecidos. La intención de los jóvenes era hacer una excursión en kayak por los alrededores del Pantà de Susqueda (La Selva). En el momento de la desaparición circulaban con un Opel Zafira de color azul marino con matrícula 3834-BMC. Son vecinos de Arenys de Munt y Cabrils (El Maresme) respectivamente. La familia ha pedido la colaboración de la ciudadanía a través de las redes sociales, para poder encontrarlos lo antes posible. La búsqueda también se está haciendo por localidades como Tamariu (El Baix Empordà) o el Montseny (El Baix Montseny).

En el caso de que alguien los vea a ellos o a su vehículo, se pide que se contacte al teléfono 112 o con alguno de estos teléfonos móviles: 639 632 104 y 644 307 690.

Pedimos vuestra colaboración para conseguir la máxima difusión. Gracias!

📷 © Diari de Girona

🔵 INFORMACIÓ DE SERVEIEn relació a la marxa solidària de d'avui, que sota el lema «No Tinc Por» a Barcelona, aquesta sor...
26/08/2017

🔵 INFORMACIÓ DE SERVEI

En relació a la marxa solidària de d'avui, que sota el lema «No Tinc Por» a Barcelona, aquesta sortirà a les sis de la tarda dels Jardinets de Gràcia (Jardins de Salvador Espriu) per arribar a Plaça de Catalunya.

La Generalitat de Catalunya (gencat) demana a la ciutadania que programi una arribada amb transport públic i amb força temps al lloc de concentració, de forma que la incorporació dels ciutadans assistents sigui esglaonada i evitar així, en la mesura del possible, aglomeracions en estacions de: TMB, Transports Metropolitans de Barcelona, FGC Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i Rodalies de Catalunya.

Per a més informació clica al següent enllaç: ➡️ http://bit.ly/2gaQ3S7.
_______________________________________________

🔵 INFORMACIÓN DE SERVICIO

En relación a la marcha solidaria de hoy, que bajo el lema «No Tinc Por» en Barcelona, ​​esta saldrá a las seis de la tarde de los Jardinets de Gràcia (Jardins de Salvador Espriu) para llegar a Plaça de Catalunya.

La Generalitat de Catalunya (gencat) pide a la ciudadanía que programe una llegada en transporte público y con bastante tiempo en el lugar de concentración, de forma que la incorporación de los ciudadanos asistentes sea escalonada y evitar así, en la medida de lo posible, aglomeraciones en estaciones de: TMB, Transports Metropolitans de Barcelona, FGC Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i Rodalies de Catalunya.

Para más información pincha en el siguiente enlace: ➡️ http://bit.ly/2gaQ3S7.

La Guardia Civil va portar a terme ahir una operació policial en diversos locals de l'  per tal de desmantellar un grup ...
25/08/2017

La Guardia Civil va portar a terme ahir una operació policial en diversos locals de l' per tal de desmantellar un grup dedicat a les estafes per internet.

Segons fonts del cos, es van realitzar uns cinc escorcolls en diversos locutoris i bars. Concretament als municipis de i La Jonquera.

L'actuació va començar a les primeres hores del matí i es va acabar entrada la tarda. Al centre de la capital, els agents van causar un xic d'alarma ja que es trobaven en carrers molt cèntrics i alguns dels veïns van pensar que podia ser algun operatiu relacionat amb els atemptats de Barcelona i Cambrils. Els establiments registrats a la nostra ciutat van ser almenys en un bar de la plaça de les Patates i en un locutori del carrer de l'Esperança, on els agents van entrar i van estar buscant evidències per si s'hi porten a terme estafes. La Guàrdia Urbana de Figueres també va col·laborar amb els agents de la beremérita. A la població de La Jonquera van actuar per la zona del centre.

S'apunta que els membres de la banda les realitzaven mitjançant les targetes de crèdit dels clients. Per tot això, dels locals la policia se'n va emportar documentació i material informàtic. Ahir es desconeixia si finalment s'havia portat a terme cap detenció per un delicte contra la propietat intel·lectual.
_______________________________________________

La Guardia Civil llevó a cabo ayer una operación policial en varios locales del para desmantelar un grupo dedicado a las estafas por internet.

Según fuentes del cuerpo, se realizaron unos cinco registros en varios locutorios y bares. Concretamente en los municipios de y La Jonquera.

La actuación comenzó a las primeras horas de la mañana y se terminó entrada la tarde. En el centro de la capital, los agentes causaron un poco de alarma ya que se encontraban en calles muy céntricas y algunos de los vecinos pensaron que podía ser algún operativo relacionado con los atentados de Barcelona y Cambrils. Los establecimientos registrados en nuestra ciudad fueron al menos en un bar de la plaça de les Patates y en un locutorio del carrer de l'Esperança, donde los agentes entraron y estuvieron buscando evidencias por si se llevan a cabo estafas. La Guardia Urbana de Figueres también colaboró ​​con los agentes de la beremérita. En la población de La Jonquera actuaron por la zona del centro.

Se apunta que los miembros de la banda las realizaban mediante las tarjetas de crédito de los clientes. Por todo ello, los locales la policía se llevó documentación y material informático. Ayer se desconocía si finalmente se había llevado a cabo ninguna detención por un delito contra la propiedad intelectual.

🗞 © Diari de Girona
📷 © Diari digital Figueres.com

Dirección

Calle President Kennedy Número 2
Figueres
17600

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Figueres publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Organización

Enviar un mensaje a Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Figueres:

Compartir