29/05/2023
Gràcies a totes i tots, 5 regidors i regidores d'ERC, juntament amb la resta de membres que formen part de la nostra candidatura, treballarem incansablement des de l'Ajuntament d'Esterri!! 👏🏻👏🏻
Aquest equip, encapçalat pel nostre alcalde Pere Ticó, tirarem endavant un projecte de poble i pel poble, que inclogui totes aquelles aportacions i propostes que ens heu fet arribar.
Volem fer-ho amb vosaltres, al vostre costat, escoltant totes les veus, perquè hem après que només així podem construir l'Esterri que totes i tots volem!
Gràcies a tothom per la confiança que heu dipositat en nosaltres!
Ens dona forces per continuar treballant amb totes les ganes i il·lusió que calen. No fallarem!
Gràcies, gràcies i gràcies!