17/04/2026
Aquesta setmana hem començat a sentir la màgia de Sant Jordi a l’escola 🌹✨
Amb en Moi Aznar hem compartit moments plens d’imaginació, rialles i emoció:
🌿 Explica’m... una selva, amb els més petits
🐉 Quin desastre de Sant Jordi! amb els més grans
Mirades atentes, somriures i històries que ens fan créixer 💛📖
Seguim vivint Sant Jordi juntes ❤️