31/10/2022
El passat divendres el Gremi de Foguerers d'Alacant va celebrar el seus 40 anys amb el tradicional sopar de germanor. Enhorabona!!!!.
El nostre gremi va a fer acte de assistència representat per el secretari Vicent Espeleta, gràcies per la invitació i per molts moments més.