19/10/2021
Ja tenim la primera executiva de Més Compromís a !
🟠 El I Congrés Local va escollir a Marta Beltran com a secretària local de la formació. Beltran va estar triada per unanimitat, acompanyada de la nova Executiva del partit i de referents del col·lectiu a Castelló, com el conseller d’Educació, Cultura i Esports, Vicent Marzà el portaveu a l’Ajuntament i la Diputació, Ignasi Garcia, i del diputat a les Corts Valencianes, Silverio Tena.
🔸Durant la seua intervenció, Beltran ha agraït la confiança depositada en la seua candidatura, i ha animat a “organitzar-se i treballar per guanyar Castelló en 2023”.
🤝 Així mateix, Beltran ha assegurat que des de Més-Compromís es treballarà “colze a colze amb el Grup Municipal i la resta d’institucions, en el repte de construir una ciutat més verda, inclusiva i feminista, així com al costat dels moviments socials i veïnals”.
Pots llegir la noticia ací 👇
https://www.elperiodicomediterraneo.com/castello/2021/10/02/mes-compromis-elige-nueva-secretaria-local-castello-57938419.html