22/02/2026
Aquest cap de setmana hem celebrat el VI Congrés Nacional de , en el que hem renovat els nostres òrgans.
Des del nostre col·lectiu comarcal de la plana alta i l’alcalatén volem donar l’enhorabona al nostre company , rescollit com a secretari General i a la nova coordinadora entrant, així com agrair la feina a l’equip eixint.🧡
Des de cada poble farem força per a fer-ho possible. Per a que torne la dignitat al nostre país i fer-ho més just, més social i més democràtic.