31/05/2026
📍 L’Alt Empordà necessita més recursos i una estructura policial adaptada a la seva realitat.
Tal com recull el diari EMPORDÀ, el portaveu de SOM Empuriabrava i Castelló, Agustí Ayats, ja defensava l’any 2022 que la futura configuració policial havia de reforçar les ABP de Figueres i Roses i dotar la comarca d’una seu regional pròpia.
Quatre anys després, els darrers successos tornen a posar sobre la taula un debat que continua plenament vigent: la necessitat d’una Regió Policial Girona Nord per donar resposta als reptes específics d’un territori fronterer com l’Alt Empordà.
🔗 Enllaç a la notícia completa https://www.emporda.info/comarca/2026/05/30/reiteracio-fets-delictius-greus-torna-130722304.html?