17/06/2026
Ahir a la tarda, l’alcaldessa, Anna Massot, va fer entrega als infants del Club de Rugbi Alt Empordà del reconeixement atorgat per la Federació Catalana de Rugbi a la seva escola de formació.
Aquest prestigiós guardó distingeix el club com la Millor Escoleta de Rugbi de Catalunya, un reconeixement que posa en valor la tasca educativa, esportiva i formativa que es duu a terme dia rere dia amb els més petits.
Durant l’acte, es va voler compartir aquest èxit amb els veritables protagonistes: els nens i nenes que, amb il·lusió, esforç, representen el present i el futur del rugbi al nostre territori.
Felicitem el Club de Rugbi Alt Empordà 🏈, el seu equip tècnic, les famílies i tots els infants que formen part d’aquest gran projecte esportiu. Aquest premi és el resultat del compromís, la dedicació i els valors que transmet l’esport de base.
Enhorabona per aquest merescut reconeixement i per continuar portant el nom de l’Alt Empordà arreu de Catalunya. 🏆🏉