19/04/2020
Avui havia d'haver estat un dia de retrobaments, de barreja de colors, de
No podrà ser, però malgrat tot,
Ens retrobem ben aviat a plaça.
Junts ho podem tot!
Tot anirà bé!!
📸
Vols fer castells, passar-ho bé i formar part de la tradició? Sigues un Vailet!!!! Vailets vol castells i vol festa, vol fer pinya i vol fer tronc.
Carrer Marín, Sala Polivalent
Castelló D'empúries
Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Vailets de l'Empordà publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.
Enviar un mensaje a Vailets de l'Empordà: