Aquest curs 2015/16 celebrem 10 anys de Jardí Artístic i amb aquesta pàgina vos anirem informant de totes les activitats que realitzem. El Jardí Artístic es tracta d’una proposta comuna que es proposa fomentar des de la infància el coneixement i l´apreciació de la música, de la dansa i de les arts plàstiques, iniciant-ne els xiquets en l’aprenentatge des d´edats primerenques. Les diferents matèrie
s es treballen de manera conjunta, amb programacions didàctiques coordinades, és a dir, es tracta d’un procés globalitzador, ja que s’hi treballen diferents matèries que desemboquen totes en els mateixos objectius, donant un resultat molt més compacte en l’alumnat. Actualment, el Jardí Artístic es troba diferenciat en tres cicles: – De 0 a 3 anys: l’activitat es desenvolupa amb els pares i consta d’una hora setmanal. Cada dissabte una professora de l’especialitat (arts plàstiques, música, dansa) s’encarrega de l’activitat. – De 4 a 6 anys: l’activitat es desenvolupa entre setmana i son dos hores a la setmana sense els pares. S’alternen sessions d’una hora d’arts plàstiques, dansa i música. – 7 anys: l’alumnat tria una especialitat de manera que cada dos sessions de l’especialitat, tenen una sessió de les altres disciplines (per exeimple, si trien música, tots els dimarts tenen música i els dijous tenen bé arts plàstiques, bé dansa).