28/02/2022
Una excel·lent notícia barroerament adulterada per la Transició Botànica Mireia Mollà en atribuir-se el mèrit i els suposats condicionaments legals que allunyen la negra ombra de la incineració de residus en la cimentera de Bunyol. El ben cert és que una tenaç resistència ha vingut plantejant un fort conflicte social en la Foia en rebutjar aquesta infame pràctica incineradora. Vergonyosa és la suposada relació entre la renúncia de l'empresa turca i l'aplicació d'una taxa de la qual precisament estava exclosa la crema de porqueries per les pressions de l'empresariat i la submissió de la penya botànica. Gaudim i celebrem aquesta victòria del moviment ciutadà de Bunyol i de la Foia sencera. Gràcies a alguns ajuntaments també, ¿el de Bunyol? de mala gana, tot siga dit.
- El acuerdo con los titulares de la planta se recogerá en la Autorización Ambiental Integrada de la instalación - La mayoría de estos residuos procedían de otras comunidades autónomas