12/06/2026
Avui ha sigut l’última sessió del Club de Lectura Juvenil i hem fet un comiat com cal! Ens ha visitat la Clara Ribatallada, autora de “Cartes al mar”, per comentar aquesta novel·la fantàstica que ens dona a conèixer la història d’Antoni Benages, el mestre que va prometre als seus alumnes de Bañuelos de Bureba que els portaria a veure el mar en temps convulsos de Guerra Civil.
Hem après un piló de coses de la mà de la Dolors i la Lucía, les dues adolescents que s’intercanvien cartes de Bañuelos a Barcelona per explicar-se el seu dia a dia a les seves respectives escoles✉️
Un llibre ideal per tancar amb les activitats de la Setmana del Mar🌊 i per posar fi al nostre raconet de Prescripció Lectora✒️
Joves lectors , us desitgem un estiu esplèndid, carregats d’estones de platja, diversió i moltes lectures! Ens veiem al setembre!😍📚
➡️Aquesta activitat ha comptat amb el suport i la col·laboració del Departament de Cultura de la generalitat i la Institució Lletres Catalanes.