15/11/2024
Behin betiko agur esaten diogu Berdintasun, Justizia eta Gizarte Politiketako Sailari. Denbora honetan zehar, lagundu diguzuen pertsona guztiekin bide zoragarri bat partekatu dugu. Une garrantzitsuetan lagundu diguzue, gure sare sozialen profilak jarraituz eta guztiontzako etorkizun bidezkoago eta inklusiboago baten eraikuntzan aktiboki parte hartuz.
Aukera honetaz baliatu gara bihotzez eskerrak emateko zuen konfiantzagatik, gertutasunagatik eta lankidetzagatik. Ibilbide bakoitzaren ardatza erronka handiei eta gizarte bidezkoago eta solidarioago bateruntz aurrera egitea izan da.
Gure lana eta helburuak ez dira hemen gelditzen. Orain, hori bai, bi sail berrietatik, jomuga berriak lortzen jarraitzeko.
Agur esan aurretik, gogorarazi nahi dizuegu sail berrien eta sailburuen kontuak jarrai ditzakezuela, informazio eta gaurkotasun guztia partekatzeko.
Eskerrik asko eta beti arte!
-
👋 Nos despedimos definitivamente del Departamento de Igualdad, Justicia y Políticas Sociales. A lo largo de este tiempo, hemos compartido con todas las personas que nos habéis apoyado un camino apasionante. Nos habéis acompañado en momentos importantes, siguiéndonos en nuestros perfiles de redes sociales y participando activamente en la construcción de un futuro más justo e inclusivo para todas y todos.
Queremos aprovechar esta oportunidad para agradeceros de corazón vuestra confianza, cercanía y colaboración. Recorremos cada trayecto con la convicción de que seremos capaces de superar grandes retos y de avanzar hacia una sociedad más equitativa y solidaria.
La labor y los objetivos por los que seguimos trabajando no se detienen. Ahora, eso sí, desde dos nuevos departamentos.
Antes de despedirnos, os recordamos que podéis seguir las cuentas de los nuevos departamentos y sus consejeras, donde se seguirá compartiendo toda la información y actualidad.
¡Muchas gracias y hasta siempre!