14/06/2026
🤟 Avui celebrem el Dia Nacional de les Llengües de Signes Espanyoles.
Les llengües de signes són una eina fonamental per a la comunicació, la participació i la construcció de vincles per moltes persones amb sordceguesa, i la mediació comunicativa té un paper essencial.
La mediació en sordceguesa no només facilita l'accés a la informació, sinó que també contribueix a crear oportunitats de participació, afavorir les relacions socials i reforçar l'autonomia de les persones amb sordceguesa.
Des d'APSOCECAT volem reconèixer la tasca de totes les persones que, dia a dia, fan possible aquesta comunicació: famílies, amistats i professionals que acompanyen, connecten i construeixen ponts.
💙 Perquè comunicar-se és molt més que entendre un missatge, és poder formar part de la conversa.