02/08/2025
Ahir el grup de suport a Palestina de Barberà del Vallès va organitzar una concentració contra el genocidi del poble palestí per part del règim sionista d'Israel.
Una acció que va comptar amb el suport de nombrosos barberencs i barberenques, diferents organitzacions polítiques i col.lectius socials i culturals.
La militància de Podem Barberà va participar activament en el desenvolupament i la organització de l'acte.
Exigim al Govern de PSOE i Sumar la ruptura immediata de les relacions diplomàtiques i comercials amb el règim israelià i l'embargament total d'armament. No més complicitat!
Aturem el genocidi, posem fi a l'apartheid!