02/06/2026
Les Biblioaprenentes i els Biblioaprenents de màgia ho han aconseguit! La bruixa Baba Iaga ja té la poció màgica per a despetrificar casa seva, ara bé, no ho ha tingut fàcil. Dilluns no va ser el seu millor dia perquè se li va trencar l'escombra, alguns ingredients màgics no eren frescos, i es va passar de rosca amb algun ingredient, també va posar algun altre ben fastigós que no tocava… Quins riures en el procés, ens ho hem passat de mort! Tot i això, esperem que demà la poció funcioni perquè va venir amb caravana, però nosaltres quan va marxar la vam veure que anava als mossos d'esquadra... Que potser li van robar la caravana? Quin misteri...Potser ho descobrim al pròxim Club de Lectura Infantil (CLI). Us hi esperem! 🥰😍
?