11/06/2026
Quina alegria acomiadar el curs així! 🎉 Hui hem celebrat el lliurament de diplomes dels tallers d’Envelliment Actiu a la Cala.
Han sigut uns mesos increïbles on 35 persones han compartit aprenentatge, rialles i molt bons moments. Des de la Regidoria de Serveis Socials i Igualtat de l’Ajuntament de la Vila Joiosa, volem donar-vos les gràcies a tots per la vostra implicació i energia. Sou la clau d’este programa! 💪✨
Ens prenem un xicotet descans, però no us despisteu: al setembre tornem amb les piles carregades i una programació nova plena de novetats. Estigueu atents a les nostres xarxes perquè prompte vos contarem tot sobre els nous tallers, dates i inscripcions.
Bon estiu a tots i totes! ☀️