23/09/2020
Doncs avui us hem de donar una mala notícia, i és que hozona no continuarà com a gestora del Pavelló Municipal d'Alguaire.
Només podem agrair-vos la confiança dipositada aquests dos anys amb nosaltres, han sigut moltes hores de treball i suor les que hem viscut junts. Ara ens toca esperar a noves directrius municipals.
Gràcies Alguaire, esprem tornar a veure'ns aviat.