13/05/2026
Volem fer arribar el nostre agraïment a la i a per la setmana d’educació vial tan profitosa que han organitzat per als nostres alumnes. 👏
L’alumnat s’ha conscienciat sobre com moure’s de manera responsable i segura. A més, han tornat a casa encantats amb el casc que els han regalat; un obsequi d’allò més pràctic per posar en pràctica tot el que han après.
Gràcies de tot cor per la vostra col·laboració i pel compromís amb l’educació dels nostres joves! 🚴🚦