Desperta’t Alcanar, Les Cases i Alcanar platja

Desperta’t Alcanar, Les Cases i Alcanar platja SAPERE AUDE. Atreveix-te a saber! "Us volem desperts"

10/06/2022
18/03/2022

SORTEIG SOLIDARI!! 😻
fibla.photography ens ha regalat 🎁una super sessió fotogràfia 📸amb qui vatros vulguesseu!

Amb el vostre gos 🐶 , la vostra parella ❤️, amb els iaios 👵🏻👴… A ESCOLLIR!

Com participar?

✅ BIZUM al 658265140 , concepte NOM I TELÈFON

✅ Per cada 1 euro = 1 participació. Podeu participar amb l’import que vulgueu!!

❤️ Entre tots els participants es farà una rifa!

Necessitem moltíssim les vostres aportacions per poder seguir ajudant, ja que últimament només recollim casos greus que se’ns han endut gairebé tota la recaptació que haviem fet.

Aquest més podrem pagar el veterinari, però per al següent ja no ens queden fons.

L'escola Marjal de Les Cases i la conciliació familiar Fa anys que a Les Cases d'Alcanar, moltes famílies han hagut de p...
14/03/2022

L'escola Marjal de Les Cases i la conciliació familiar

Fa anys que a Les Cases d'Alcanar, moltes famílies han hagut de privar-se de dur als seus nens a l'escola del poble, també que hi ha persones que tenint treball, i volen treballar no poden fer-ho.
I això té una raó, no hi ha menjador escolar ni s'ofereix al centre de Les Cases, no hi ha alternatives ni propostes viables per part de l'Ajuntament.

La junta de l'AMPA han intentat que el consistori es prengui aquest tema seriosament fent propostes, s'han donat alternatives, i a cadascuna d'elles la resposta de la regidoria, era una dificultat i una pega. Sabem per què? Honestament cadascú de nosaltres/vosaltres sabem que quan hi ha voluntat política i esforç comú les coses es poden aconseguir. Trobar una solució per a les hores de menjar per als nens i nenes que van a l'escola Marjal, no és una tonteria, afegint el problema que els seus pares han de treballar i la majoria no tenen ajuda familiar encara agreuja més aquesta situació, és molt més important del què pareix.
Possiblement, són una minoria, però això no vol dir que no tinguin el dret a tenir aquest servei. En un estat tenim totes i tots els mateixos drets, és un pilar de la nostra societat i economia, la conciliació familiar.

Per què tracten a la gent que viu a Les Cases i té aquest problema com si fossen ciutadans de segona?

No paguen els impostos com qualsevol ciutadà?

No creiem que aquest sigui l'únic problema que aquest govern municipal està desatenent, però en aquest tema parlem de nenes i nens, i parlem de la dura problemàtica del no poder treballar per pagar els habitatges, i per poder arribar a final de mes, i per poder menjar i tindre una vida digna. El descaro amb que el consistori va dir per Facebook que no tenia previst fer el menjador és a la vegada una vergonya. S'han fet moltes propostes en dècades en aquest tema, i no s'han molestat en voler trobar una solució, ni proposar o provar alguna alternativa, per això pensem que no s'esforcen a solucionar-ho. Això no és política, ni és de ser coherent en el que es promet a les eleccions, i el que es fa quan s'està governant, això és partidisme i irresponsabilitat, això és amprar-se amb l'opacitat de la política dels nostres temps. Els nens i nenes, pares i mares de Les Cases, es mereixen que les seves necessitats es prenguin de debò ja d'una vegada per totes, per què tots/totes tenim el mateix dret per igual, sigui qui sigui, sense tindre en compte ni procedència, ni ideologia.

S'ha de pensar en futur i el futur comença per donar als nostres conciutadans el que realment els fa falta.

Sobren les paraules per totes vatros! Sou el pilar de la vida! Punys amunt, força a totes les dones!!
08/03/2022

Sobren les paraules per totes vatros! Sou el pilar de la vida! Punys amunt, força a totes les dones!!

27/02/2022
16/02/2022
L'abril del 2019, un mes abans de les eleccions municipal de l'Ajuntament d'Alcanar, feia una proposta atractiva per la ...
14/02/2022

L'abril del 2019, un mes abans de les eleccions municipal de l'Ajuntament d'Alcanar, feia una proposta atractiva per la població, una aposta que hauria fos revolucionària a l'àmbit comarcal; Identificació ADN Caní.
A molts ens va xocar la proposta, pareixia una ferramenta perfecta per acabar en lo incivisme de molts de propietaris.
Canareus i Casencs correcuita tots els propietaris de gossos havien d'anar en un termini de poc temps a les clíniques veterinàries de la població, que sense cap cost, els farien anàlisi de l'ADN a les mascotes i l'introduirien dins una base de dades Municipal, a més d'això rebrien una placa.
Una placa, que reconeixeria als gossos i propietaris exemplars, ja que un agent cívic recolliria els excrements i els portaria a analitzar, la qual cosa sancionaria als propietaris que no haguessin recollit els excrements
3 anys després, 12.726, 50€ (facturació 2019) i dos de 2000€ (2020,2021) pentinant els 20.000€ amb 3 anys.
El cost de preparació d'una ferramenta electoral, completament pagada per la població (amb gossos i sense).
Ara com ara, tenim constància que la identificació de l'ADN caní està en funcionament, a causa de la facturació dels exercicis dels anys anteriors.
Continuen apareixent excrements de gossos a les vies públiques, i zones com el Mirador o Rocatallada, són autèntics camps de mines.
Cap excrement recollit des de l'abril 2019, cap sanció aplicada…

Exigim l'aplicació immediata del programa d'Identificació Canina (ja que l'estem pagant) així com la creació de tants de cops s'ha parlat dels Pipicans, ha les zones més concorregudes per passejar els nostres animals.
No volem tirar els diners a la M***A, volem que els diners tinguin una finalitat, necessitem tenir la població llimpia, i també espais on socialitzar els nostres amics, sempre fent crida al bon ús dels espais públics

No podem seguir així!

Fotos: via Google

“La clau és que els bancs tenen el caixer automàtic al carrer i per això paguen 848 euros d’ocupació de via pública. La ...
05/02/2022

“La clau és que els bancs tenen el caixer automàtic al carrer i per això paguen 848 euros d’ocupació de via pública. La nostra proposta és fer-los pagar 10 mil euros amb una bonificació del 90% si es comprometen a atendre la gent gran de manera personal, durant tota la jornada laboral!”

Alcanar i les Cases tenen un gran problema amb els bancs, governació de l'ajuntament està deixant passar el "Brexit" dels bancs a les nostres poblacions.
Haver de marxar a les poblacions veïnes per fer gestions és impossible per molta gent gran, les solucions de les entitats bancàries; fer-ho per internet, un altre obstacle per als majors.

La iniciativa d'un jubilat valencià, en Carlos San Juan, que recollia signatures per demanar que torni el tracte presencial als bancs, ha tingut un gran ressò. Dijous San Juan va aconseguir que...

   Li tallen les ales i després la culpen per no saber volar!
08/03/2021

Li tallen les ales i després la culpen per no saber volar!

Dirección

Alcanar
43530

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Desperta’t Alcanar, Les Cases i Alcanar platja publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Organización

Enviar un mensaje a Desperta’t Alcanar, Les Cases i Alcanar platja:

Compartir