19/05/2026
ياسلام لو نصفى النيه
ونتعامل بانسانيه
ويبقى ف قلوبنا رحمه
وطيبه مع بعض وحنيه
ساعتها هنرجع تانى
زى زمان طيبين
والنفوس هترجع تانى
بيضا ولبعضنا سالكين
وهيختفى من عالساحه
الصوفر المنفسنين
واللى ليل نهار
على سيرة الناس قاعدين
والعيشه هتبقى هنيه
والبركه موجوده
وحاضره وموجوده
ف الصبى والصبيه
والراجل والوليه
والقلوب هترجع بيضا
والأيدين تبقى سخيه
واللقمه هتشبعنا
وهيبقى للحياه معنى
لما من جوانا نصفى
ونهدا بقى شويه
ونصفى لبعض النيه