30/08/2019
- هنكمل!!
=طول العمر ده انا مفيش حاجة هتبعدني عنك غير الموت..
بعد تفكير طويل قعد شهرين قررت امسح شات كنت حرفيآ بمعني الكلمة عايشة فيه، عايشة فيه حتى بعد ما انتهي كل الكلام..
الشات ده اللي كنا متفقين فيه ان مفيش حاجة هتفرقنا، أن مهما حصل هنفضل مع بعض، الشات اللي فيه ذكريات كتير حلوة وضحك وهزار وزعل وعياط، الشات اللي زي ما بدأ ب كوميكس وكلام حلو انتهى ببلوك ومتتكلميش معايا مهما حصل!..
عادي جدآ العلاقات بتنتهي مش شرط تكون في مشاكل بس ممكن تنتهي بتراكم أسباب صغيرة بنكون وقتها شايفينها لا تحسب ومش ديه اللي هتخسرنا بعض بس بعد وقت بنشوف إن فعلا مكنش هينفع نكمل..
انا فخورة بنفسي جدآ لإني مريت وشوفت حاجات محدش يقدر يستحملها ورغم كدة قدرت اتجاوز كل ده و اكمل، الفترة ديه على قد الناس اللي مشيت بدون سبب أو ع الاقل كانت سمعتني على قد ما شوفت فعلآ ناس بتحبني وخايفة عليا بجد و أولهم اهلي و 3 صحابي بالعدد حرفيآ مش هيتعوضوا وأنا فخورة إن عندي صحاب زيهم والله..
45531 رسالة 🙋♀️
اضطررت ان ابتر جزء من قلبي لانقاذ قلبي بأكمله :')
الحمدلله دائمآ..
“When it comes to love and loss, acceptance is never easy. We can’t make someone see all we have to give, make them love us, or make them change. All we can do is move on and stop wasting time.“💙
Elhamdulellah♥️
~NadaElsayed