احبك ولكن

احبك ولكن ﻭ ﺣﻴﻦ ﺃﺣﺒﺒﺘﻚ ،
ﺃﺩﺭﻛﺖ ﺃﻥ ﻵ ﺷﻲﺀ ﻓﻲ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﺪﻧﻴﺂ ﻳﺤﺰﻧﻨﻲ ~ ﺳﻮﻯ
ﺍﺑﺘﻌﺂﺩﻱ ﻋﻨﻚ .... !!♥

♥ حقا اعشقك يا انت ♥

احلي فلوجات خروجات و احلي افكار سهله و بسيطه و كمان مبتكرة هتبهرك ��

11/01/2026

مافيش ٢ صحاب ، إخوات ، قرايب ، مرتبطين ، متجوزين ، زمايل مش بيحصل بينهم مشاكل .. محدش مثالى و محدش مش بيغلط !

بس لما تتخانق مع حد متنساش وقفته جمبك ، صبره عليك ، حبه ليك ، جدعنته معاك ، بلاش تغلط أو تعيب فيه ، متخليش مشاكلك فيها قلة أصل و لا قلة أدب و لا نكران جميل و لا سواد قلب !

خلى الناس تفتكرك و تفتكر أيامك بالخير حتى لو كان فيها مشاكل .. سيرة الإنسان أطول من عمره ! الناس هتفتكر كلامك و ذكرياتك و جدعنتك بس ! خلوها حلوة الأيام مش دايمة .. ✨

18/06/2024

"أتعجب ممن يصدق أن؛

-البعيد عن العين بعيد عن القلب-
والله إن عندي صُحبة تفصلنا الحياة أشهرًا طويلة، ثم إذا تلاقينا أصبحنا كأننا لم نفترق ليلةً واحدة.

وقد كان الإمام أحمد بن حنبل رحمه الله يقول:

إن لنا إخوانًا لا نراهم في العام إلا مرة أو مرتين، نحن أوثق بمحبتهم ممن نراهم كل يوم."

12/12/2023

.. 😂

16/10/2023

مش رجولة إنك تقسى على حد مستخبي فيك.

انور السادات الله يرحمه لما راح اسرائيل قابل جولدا مائير قام قالها ايه بقا قالها دا انا سمعت ان انتي ارجل واحده في اسرائ...
16/10/2023

انور السادات الله يرحمه لما راح اسرائيل قابل جولدا مائير
قام قالها ايه بقا قالها دا انا سمعت ان انتي ارجل واحده في اسرائيل.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌

16/10/2023
16/10/2023

ف ناس عندها بلاوي وبتضحك ، وناس عندها كل حاجه وبتشتكي .😂😂.
هما ماشين بمبدأ الشكوى رقوة😏😫
واحنا ماشين ع ( لئن شكرتم لازيدنكم) 🤲🏻💚

15/10/2023

التلقيح بعد المشاكل بين الأصحاب والأقارب من قلة العقل والدين والمروءة لا أكثر،
الإمام الشافعي كان يقول "الحرُ من رَاعَى وِدَادَ لحظة"
يعني نراعي اللحظات الجميلة رُبما نرجع أصحاب وربما الخلاف يزول، وإن لم يزول فاحترم العشره!
لكن الفُجر في الخصومة هذا من صفات المنافقين..

- مكارم الاخلاق لا تُنسي ما كان بينك و بين الناس من وِد.

Address

Gizâi

Telephone

+201147756609

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when احبك ولكن posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share