الزاويه الحمراء

الزاويه الحمراء للتواصل مع الادمن
https://www.facebook.com/2009moksha

08/04/2014

---ҳ̸Ҳ̸ҳ---

-
بـوُِستــــــر هــــدِيـــــــــــه منـــــــي للــــــــــــى هيحـــــل آلســـــــؤأل ده

http://www.upload.ee/image/2971884/scare5.swf

-

---ҳ̸Ҳ̸ҳ---

02/04/2014

ياجدعاااااااان الصفحه هتتقفل عشان مفيش تفاعل

29/03/2014

اووووووووووووووووووووووووووووووه الزاويجيه

22/03/2014
12/03/2014

احلي مسا علي رجاله الزاويه

10/03/2014

الاغنيه دي عشان المدارس اللي هي بكره

اغنيه الطلبه
أسمع ركز صحصح ليا وحضر قلمك
مع كراستك
أسمع منى الكلمه الجايه يوم الاحد
تروح مدرستك
يوم الاحد تروح مدرستك "

" وعملنا الديسك طحينه وكتبنا عليه
أسامينا
من فوق السور نطينا ولا أمن يأثر فينا
وهربنا كتير ومشينا من قلب الحصه
وأم الفصل
ولاحاجة تأثر فينا.زوغنا وشوفنا اللي
مايتشفش
وهقولك حضر فزر نهرب من غير ماتفكر انا جاي الليله متنكر

09/03/2014

انا مش بكدب وبقول الحق انا ممكن اعاكس اتحرش لا
انا مش بكدب وبقول الحق انا ممكن اعاكس اتحرش لا
شعار حملتنا نحميها بدال لما تتحرش بيها
انا مش بكدب وبقول الحق انا ممكن اعاكس اتحرش لا
موضوعنا كبير وليه اهميه اصل الرجوله حسب النيه
ايه يعني لما نعيش في امان والبت تمشي في كل مكان
ماتيلا بقا حبا نفكر وكل شب كده يقدر
ارفع ارفع ارفع ارفع
ارفع شعار اتحرش لا حمايه البت عليا حق
صحصح رجولتك يلا وقول انا همشي صح وفي المعقول
حتي المعكسه بقا مش هعاكس وحتي الكلمه يلا بقا بناقص
ذنب بنتنا في رقبه مين لما يكونو ماشين خايفين
اهتف قصادي وقول انا فهمت ومن دلوقتي هحمي البنت
ومن دلوقتي هحمي البنت
ومن دلوقتي هحمي البنت
شعار حملتنا نحميها بدال لما تتحرش بيها

04/03/2014

عاااااااااااااااااااااااااجل تم تاجيل الدراسه الى 2014\3\22

المصدر
http://goo.gl/iZS0pe

Address

Cairo

Opening Hours

Monday 12am - 12pm
Tuesday 12am - 12pm
Wednesday 12am - 12pm
Thursday 12am - 12pm
Friday 12am - 12pm
Saturday 12am - 12pm
Sunday 12am - 12pm

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when الزاويه الحمراء posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share