حركة الوحدة

حركة الوحدة الموقع الرئيسي الوحدةwww.facebook.com/elwehdaa

24/01/2012

الحمد لله رب العالمين
ان دموع نواب مجلس الشعب اليوم تكتب باذن الله بداية الخلافة علي منهاج النبوة
انهارده اتاكدت ان خلاص هانت
باذن الله ستاتلف القلوب الاسلامية علي طريق واحد
قريبا جدا ستسقط كل المسميات.. سنعود جميعا للاسم الذي سمانا به الله سبحانه وتعالي
"هو سماكم المسلمين من قبل"
هنيئا للاخوان والنور ............هنيئا لنا جميعا بتمثيلكم لنا
نشكركم وناتمنكم ونعاهدكم علي الوقوف خلفكم بدمائنا واموالنا حتي يتم الله نوره بايديكم وايدينا

27/11/2011

الحمد لله رجعنا من التحرير بس مش هنطول في اسكندرية كلها يومين ننتخب وراجعين تاني
السؤال هتدي صوتك لمين؟!!!
طبعا التيار الاسلامي
بس مين في التيار الاسلامي؟!!
اقولوكو ...انا كنت في التحرير يوم الجمعة ورجعت يوم الاحد التحرير الساعة 6 ..شوفت هناك اجدع وارجل شباب جابتهم مصر في محمد محمود ..كلنا كنا اخوة هناك ...شوفت كل الاطياف شباب عادي مستقل نزل عشان اخواته ..شباب الاخوان ...شباب سلفي...شباب يساري..بن...انيت زي القمر نزلت في الضرب والخرطوش تداوي اخواتها ..شيوخ واطفال...
كلنا كنا واحد ضد الطغاة وهي دي مصر.
لكن بينا وبين بعض من حقنا نختلف..
صحيح الاخوان منزلوش معانا ولو نزلو بكتلهم كانوا منعوا الضرب او قللوه يوم السبت
وصحيح ان ياسر برهامي قال ان المصالح والمفاسد كانت بتقول عدم النزول يوم السبت واتغيرت الاحد
وصحيح ان حازم ابو اسماعيل و ممدوح اسماعيل نائب حزب الاصالة كانوا معانا في الميدان طيلة 5 ايام
لكن المشكلة ان الاصالة مش في قايمة لواحده
عشان كدا انا مضطر ادي الحرية والعدالة
دا رايي ولك مطلق الحرية في الاختيار بس جوا التيار الاسلامي :)
www.facebook.com/elwehdaa

Address

Alex Smouha
Alexandria

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when حركة الوحدة posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share