12/02/2026
Leev Lück,
mer wünschen üch all ne schöne und FRIEDLICHE Fasteloovend. Passt op üch op un luurt och es links un rääts ov do alles jot is.
Sit Tolerant un respektiert vor allem die Minsche in Uniform: wenn die jet zo üch sage hätt dat sing Jründ! Also benemmt üch!
Mir sin och an all der dolle Daach für üch do!
Und denkt dran: Jeder noh singer Fassong!
In diesem Sinne: dreimol Alaaf, Helau, Aloha und wat mer söns noch sät. 🤡🤡