19/05/2021
Σήμερα 19/05/2021 πραγματοποιήθηκε περιοδεία του προέδρου του ΔΗ.ΣΥ. κύριου Αβέρωφ Νεοφύτου , της Επαρχιακής Γραμματείας ΔΗ.ΣΥ Αμμοχώστου και όλων των Τοπικών Αρχόντων της ελεύθερης Επαρχίας Αμμοχώστου, στο Νοσοκομείο Αναφοράς και το κέντρο εμβολιασμού, στα υπό ανέγερση Επαρχιακά Δικαστήρια, στη Μαρίνα Παραλιμνίου καθώς επίσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις και με ομάδα ξενοδόχων της περιοχής, με τον Συνδεσμο Κέντρων Αναψυχής Αμμοχώστου και με αντιπροσωπεία του κλάδου των θαλάσσιων σπορ...
Μαζί μπορούμε να πάρουμε την επαρχία μας αλλά και τη Κύπρο μπροστά...!!!