Λύκειο Ακροπόλεως Λευκωσία

Λύκειο Ακροπόλεως Λευκωσία Δημόσιο Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

13/06/2026

Με ιδιαίτερη περηφάνια συγχαίρουμε τους μαθητές του Σχολείου μας για τη διάκρισή τους στην Παγκύπρια Ολυμπιάδα Μαθηματικών, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι η επιμονή, η συστηματική προσπάθεια και η αγάπη για τη γνώση οδηγούν στην επιτυχία.

Κάλνης Γιώργος, Α22 – Χάλκινο Μετάλλιο
Μαννούρη Έλλη, Β31 – Χάλκινο Μετάλλιο

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την αξιέπαινη επιτυχία τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους για τη στήριξη και την καθοδήγησή τους.

Τους ευχόμαστε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!

08/06/2026

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΙΑΨΕΥΣΗ

Το Λύκειο Ακροπόλεως σας ενημερώνει ότι ούτε το ίδιο ούτε ο Σύνδεσμος Γονέων και Κηδεμόνων του συμμετέχουν, με οποιονδήποτε τρόπο, στην οργάνωση ψυχαγωγικής εκδήλωσης που φέρεται να πραγματοποιείται τον Ιούλιο στην Αγία Νάπα. Ως εκ τούτου, το όνομα του Σχολείου, το οποίο εμφανίζεται σε σχετική πρόσκληση/αφίσα που κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Η τελευταία μέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής στην Κρήτη ξεκίνησε με επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, όπου οι ...
08/06/2026

Η τελευταία μέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής στην Κρήτη ξεκίνησε με επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, όπου οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά ευρήματα του μινωικού πολιτισμού και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για την ιστορία του τόπου.
Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό του Αγίου Τίτου, ένα από τα σημαντικότερα θρησκευτικά μνημεία του Ηρακλείου. Ακολούθησε επίσκεψη στο Ενυδρείο Κρήτης.
Με όμορφες αναμνήσεις και πολύτιμες εμπειρίες, η αποστολή πήρε τον δρόμο της επιστροφής για την Κύπρο, ολοκληρώνοντας ένα ξεχωριστό ταξίδι γνώσης, ψυχαγωγίας και επαφής με την ιστορία και τον πολιτισμό της Κρήτης.

Η πέμπτη μέρα της εκδρομής ήταν αφιερωμένη σε έναν από τους πιο ιδιαίτερους ιστορικούς προορισμούς της Κρήτης. Η ομάδα α...
07/06/2026

Η πέμπτη μέρα της εκδρομής ήταν αφιερωμένη σε έναν από τους πιο ιδιαίτερους ιστορικούς προορισμούς της Κρήτης. Η ομάδα αναχώρησε για τον Άγιο Νικόλαο και από εκεί επισκέφθηκε τη Σπιναλόγκα, το γνωστό «νησί των στεναγμών». Οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στα γραφικά δρομάκια του νησιού, προσκύνησαν στον Ιερό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα και επισκέφθηκαν το κοιμητήριο.

Το μεσημέρι ακολούθησε γεύμα στην ταβέρνα «Το Καρνάγιο», όπου όλοι απόλαυσαν την κρητική φιλοξενία και τις τοπικές γεύσεις. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με επιστροφή στο Ηράκλειο, λίγο ελεύθερο χρόνο για ξεκούραση και περιήγηση στην πόλη και, στη συνέχεια, επιστροφή στο ξενοδοχείο.

Η τέταρτη μέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής στην Κρήτη ξεκίνησε νωρίς το πρωί με πρόγευμα στο ξενοδοχείο και αναχώρηση από...
07/06/2026

Η τέταρτη μέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής στην Κρήτη ξεκίνησε νωρίς το πρωί με πρόγευμα στο ξενοδοχείο και αναχώρηση από τα Χανιά με προορισμό τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο σπουδαιότερο μινωικό ανάκτορο της Κρήτης, γνωρίζοντας από κοντά έναν από τους σημαντικότερους πολιτισμούς της αρχαιότητας.

Στη συνέχεια, ακολούθησε ελεύθερος χρόνος στο κέντρο του Ηρακλείου για γεύμα και περιήγηση στην πόλη. Αργότερα, η ομάδα μετέβη στο ξενοδοχείο για τακτοποίηση και ξεκούραση. Το βράδυ, μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν το δείπνο τους στην παραδοσιακή ταβέρνα «Ξυλούρης».

Η τρίτη ημέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής των μαθητών και μαθητριών της Α΄ Λυκείου ήταν αφιερωμένη στη γνωριμία με σημαντ...
05/06/2026

Η τρίτη ημέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής των μαθητών και μαθητριών της Α΄ Λυκείου ήταν αφιερωμένη στη γνωριμία με σημαντικούς ιστορικούς και πολιτιστικούς σταθμούς της Κρήτης.
Πρώτος προορισμός αποτέλεσε η ηρωική Ιερά Μονή Αρκαδίου, ένα από τα σημαντικότερα σύμβολα της κρητικής ιστορίας και του αγώνα για ελευθερία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον ιστορικό χώρο και να γνωρίσουν γεγονότα που σημάδεψαν την ιστορία του νησιού. Ακολούθησε γεύμα στην παραδοσιακή ταβέρνα «Το Φαράγγι», όπου όλοι απόλαυσαν τη ζεστή φιλοξενία και τις γεύσεις της κρητικής κουζίνας.
Στη συνέχεια, η ομάδα επισκέφθηκε το Ρέθυμνο, περιηγήθηκε στα γραφικά σοκάκια της παλιάς πόλης και γνώρισε από κοντά το επιβλητικό φρούριο της Φορτέτζας, απολαμβάνοντας παράλληλα τη μοναδική θέα προς την πόλη και τη θάλασσα. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την επιστροφή στο ξενοδοχείο, ενώ το βράδυ οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν ελεύθερο χρόνο στην πόλη των Χανίων.

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, το σχολείο μας συμμετέχει σε κινητικότητα στο Στρασβούργο από τις 31 Μ...
05/06/2026

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+, το σχολείο μας συμμετέχει σε κινητικότητα στο Στρασβούργο από τις 31 Μαΐου έως τις 6 Ιουνίου 2026 με μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Λυκείου. Πρόκειται για νέους που κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2025–2026 εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο μας στα προγράμματα MEDIMUN και EYP, ενώ διακρίθηκαν και κατά τη φιλοξενία του Γερμανικού Σχολείου Gronau τον Ιανουάριο του 2026 μέσα από τις αξιόλογες παρουσιάσεις και δράσεις τους.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Στρασβούργο, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν με συνομηλίκους τους από τη Γερμανία και τη Λιθουανία, βιώνοντας στην πράξη τις αξίες του Erasmus+: τη συνεργασία, τον διάλογο, την αλληλοκατανόηση και την ευρωπαϊκή συνύπαρξη.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επισκέψεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Σπίτι της Ευρώπης, συμμετοχή σε εκπαιδευτικά εργαστήρια και δραστηριότητες, καθώς και περιηγήσεις σε μουσεία, ιστορικά μνημεία και χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος στο Στρασβούργο και στη γειτονική γερμανική πόλη Kehl.

Μέσα από αυτή την πολύτιμη εμπειρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες, μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς τους, έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής, αλλά και να κατανοήσουν καλύτερα τον ρόλο και τη λειτουργία των ευρωπαϊκών θεσμών. Παράλληλα, αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και διαπολιτισμικής κατανόησης, καλλιεργώντας την ευρωπαϊκή τους συνείδηση και ενισχύοντας τον ενεργό τους ρόλο ως πολίτες της Ευρώπης του αύριο.

Η κινητικότητα αυτή αποτελεί μια ακόμη σημαντική ευκαιρία μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης για τους μαθητές μας, αναδεικνύοντας τη δύναμη της εκπαίδευσης να ενώνει ανθρώπους, πολιτισμούς και ιδέες πέρα από σύνορα.

Η δεύτερη ημέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής των μαθητών/τριών της Α΄ Λυκείου στην Κρήτη ήταν γεμάτη μοναδικές εμπειρίες. ...
04/06/2026

Η δεύτερη ημέρα της εκπαιδευτικής εκδρομής των μαθητών/τριών της Α΄ Λυκείου στην Κρήτη ήταν γεμάτη μοναδικές εμπειρίες. Μαζί με τους εκπαιδευτικούς που τους συνόδευαν, οι μαθητές/τριες ξεκίνησαν την ημέρα τους με επίσκεψη στη μαγευτική Λίμνη Κουρνά, το μοναδικό φυσικό γλυκό νερό της Κρήτης, απολαμβάνοντας το ξεχωριστό φυσικό τοπίο. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν την Αργυρούπολη και το γραφικό εκκλησάκι της Αγίας Δύναμης, έναν χώρο ιδιαίτερης ομορφιάς και πνευματικής γαλήνης.
Ακολούθησε γεύμα στα Χανιά, στην παραδοσιακή ταβέρνα «Γουρουνάκια» και στη συνέχεια επίσκεψη στους Τάφους των Βενιζέλων, έναν χώρο ιστορικής σημασίας με πανοραμική θέα προς την πόλη και το λιμάνι των Χανίων. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με περιήγηση στην Παλιά Πόλη των Χανίων.

Με προορισμό την Κρήτη αναχώρησαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του Σχολείου μας, μαζί με τους εκπαι...
03/06/2026

Με προορισμό την Κρήτη αναχώρησαν σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του Σχολείου μας, μαζί με τους εκπαιδευτικούς που τους συνοδεύουν, ξεκινώντας ένα όμορφο ταξίδι εμπειριών και ψυχαγωγίας.
Η ομάδα αναχώρησε νωρίς το πρωί από το σχολείο με προορισμό το Ηράκλειο, μέσω Αθήνας. Μετά την άφιξή της στο νησί, ακολούθησε στάση για γεύμα στην παραδοσιακή ταβέρνα «Ξυλούρης», όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη γνωστή κρητική φιλοξενία. Στη συνέχεια αναχώρησαν για τα Χανιά, όπου τακτοποιήθηκαν στο ξενοδοχείο τους και πραγματοποίησαν μια πρώτη γνωριμία με την πόλη. Περιδιαβαίνοντας τα γραφικά σοκάκια και το ιστορικό κέντρο, απόλαυσαν τη μοναδική ατμόσφαιρα ενός από τους ομορφότερους προορισμούς της Κρήτης.
Η πρώτη ημέρα της εκδρομής ολοκληρώθηκε με όμορφες εικόνες και θετικές εντυπώσεις, δημιουργώντας προσδοκίες για τις ξεχωριστές εμπειρίες που θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες.

22/05/2026

Οι Φυσικές Επιστήμες χάρισαν ακόμη μία χρονιά σημαντικές επιτυχίες στο Σχολείο μας, με μαθητές και μαθήτριές μας να διακρίνονται τόσο σε παγκύπριο όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ανάμεσα στις διακρίσεις ξεχωρίζει η επιτυχία του μαθητή Μιχαήλ Αντώνη του τμήματος Β΄31, ο οποίος κατέκτησε Χάλκινο Μετάλλιο στην European Olympiad of Experimental Science (EOES) 2026 που πραγματοποιήθηκε στη Σουηδία στις 2–9 Μαΐου 2026. Η επιτυχία αυτή αποτελεί σημαντική αναγνώριση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και της αφοσίωσής του στις Φυσικές Επιστήμες.
Παράλληλα, μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας διακρίθηκαν και στις Ολυμπιάδες Χημείας:
Β΄ Λυκείου
Μιχαήλ Αντώνης, Β΄31 – Χρυσό Μετάλλιο
Παπά Μελίνα, Β΄33 – Χάλκινο Μετάλλιο
Κασάπη Μικαέλλα, Β΄32 – Χάλκινο Μετάλλιο
Α΄ Λυκείου
Καλνής Γιώργος, Α΄22 – Έπαινος
Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν καρπό συστηματικής προσπάθειας και επιστημονικής περιέργειας και μας γεμίζουν αισιοδοξία για το μέλλον των παιδιών μας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που τους στήριξαν και τους καθοδήγησαν σε αυτή τη διαδρομή. Ευχόμαστε ακόμη περισσότερες επιτυχίες! ΣΕΔΜΕΚ - Σύνδεσμος Ελλήνων Διευθυντών Σχολείων Μ.Γ./Μ.Τ.Ε.ΕΚ. Κύπρου Εφορεία Ελληνικών Εκπαιδευτηρίων Λευκωσίας

Address

Nicosia
2006

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Λύκειο Ακροπόλεως Λευκωσία posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Λύκειο Ακροπόλεως Λευκωσία:

Share

Category