22/11/2023
Με μία εντυπωσιακή τελετή και πλήθος φορέων εγκαινιάστηκε το έργο της ενεργειακής αναβάθμισης της Λότζια, όπου ολοκληρώθηκαν οι παρεμβάσεις που αφορούν την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και την αξιοποίηση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας 20 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για τα εγκαίνια του έργου στο εμβληματικότερο κτήριο της πόλης. Την τελετή των εγκαινίων πραγματοποίησε ο Αρχιμανδρίτης Κορνήλιος και οι δύο ιερείς του Ι.Ν. Αγίου Τίτου
Νωρίτερα την ίδια μέρα, πραγματοποιήθηκε η Ανοιχτή Εκδήλωση της Πράξης, κατά την οποία οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην ενεργειακά αναβαθμισμένη Λότζια και να ενημερωθούν από στελέχη του Δήμου Ηρακλείου και του Πανεπιστημίου Κύπρου για το εν λόγω έργο και τις παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν συνολικά.
Το έργο «Ενεργειακή αναβάθμιση των ιστορικών κτηρίων του Προεδρικού Μεγάρου της Κυπριακής Δημοκρατίας και της Λότζια – Δημαρχείου Ηρακλείου» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ) και εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου μέσω του προγράμματος συνεργασίας Interreg V-A Ελλάδα - Κύπρος 2014-2020.
Βασικός στόχος των παρεμβάσεων τόσο στο Προεδρικό Μέγαρο της Κύπρου, όσο και στο Δημαρχείο Ηρακλείου είναι η αύξηση της ενεργειακής απόδοσης στα κτήρια και η μείωση του κόστους συντήρησης με τη χρήση και αξιοποίηση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και τελικά η μετατροπή τους σε «πράσινα» κτήρια
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο: https://anavathmezo.eu/el/
#ΕΛΜΕΠΑ #ΕΛΛΗΝΙΚΟΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ