16/06/2026
İLKÖĞRETİM DAİRESİ MÜDÜRÜ SN. HAKKI BAŞARI'NIN 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI
Teşekkürler Daire Personelim, Okul Yöneticilerimiz, Öğretmenlerimiz, Okul Çalışanlarımız, Velilerimiz ve tebrikler Sevgili Öğrencilerimiz...
Sizler sayesinde bu eğitim öğretim yılını da; her yıl olduğu gibi büyük bir emek, sabır, fedakârlık, doğruluk ve dürüstlükle tamamlamanın gururu ve huzurunu hep birlikte yaşıyoruz.
Bir yıl boyunca çocuklarımızın geleceği için özveriyle çalışan, bilgi, sevgi ve sabırlarıyla öğrencilerimize rehberlik eden çok kıymetli öğretmenlerimize; okullarımızın düzenli, güvenli ve başarılı bir şekilde yönetilmesi için gayret gösterip Dairemiz ve okullarımız arasında köprü bağını güçlü tutan değerli okul yöneticilerimize; öğrenme heyecanları ve azimleriyle bizlere umut veren sevgili öğrencilerimize, eğitim sürecinde okullarımızla uyum içinde iş birliği yaparak büyük destekler sağlayan kıymetli velilerimize ve İlköğretimle ilgili her türlü ihtiyaç, talep ve faaliyetler için durmadan, usanmadan mesai kavramı düşünmeden canla başla çalışan sevgili Daire personelime gönülden çok teşekkür ediyorum.
Eğitim; sevgi, saygı, dayanışma ve ortak sorumluluk bilinciyle güçlenir. Bu anlayışla, bir yıl boyunca gösterdiğiniz özveri, sabır ve iş birliği sayesinde çocuklarımızın geleceğine hep birlikte elimizden geldiğince değer kattık.
Çocuklarımızın hem gelişimlerinde hem de başarılarında emeği geçen tüm İLKÖĞRETİM AİLEMİZE bir kez daha sonsuz teşekkür ediyor, yaz tatilinin hepiniz için sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diliyorum.
Hakkı BAŞARI
İlköğretim Dairesi Müdürü