15/11/2024
Η ΝΕΔΗΣΥ καταδικάζει την παράνομη ανακήρυξη του ψευδοκράτους από το κατοχικό καθεστώς της Άγκυρας.
Μια ενέργεια που συνεχίζει να συνιστά απειλή για την εδαφική ακεραιότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας και τις αρχές του διεθνούς δικαίου. Πενήντα χρόνια μετά την παράνομη τουρκική εισβολή του Αττιλα και σαράντα ένα χρόνια από την παράνομη μονομερή ανακήρυξη του ψευδοκράτους, η παρουσία του παραμένει μια από τις πιο επικίνδυνες επεκτατικές πρακτικές της Τουρκίας που συνεχίζει να προωθεί την πολιτική της διχοτόμησης.
Η ιστορία και ευθύνη μας προς την πατρίδα δεν μας επιτρέπει να αδιαφορήσουμε μπροστά στη συνεχιζόμενη κατοχή και τις προσπάθειες νομιμοποίησης της διαίρεσης του νησιού μας. Η ΝΕΔΗΣΥ θα συνεχίσει ακούραστα τον αγώνα για απελευθέρωση και επανένωση της Κύπρου μας. Συνεχίζομαι τον αγώνα για αποκατάσταση της νομιμότητας.
Η καταδίκη της παράνομης ανακήρυξης του ψευδοκράτους είναι αυτονόητη, αλλά εξίσου σημαντική είναι η επαναβεβαίωση της δέσμευσής μας για μια βιώσιμη και λειτουργική λύση του Κυπριακού, στη βάση των αρχών του διεθνούς δικαίου, των αποφάσεων των Η.Ε. και των Ευρωπαϊκών αξιών. Η επανέναρξη του διαλόγου, η ενίσχυση των προσπαθειών για ειρηνική λύση χωρίς ξένα κατοχικά στρατεύματα και η προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι οι κύριες βάσεις στις οποίες η Νεολαία της Παράταξής μας θα συνεχίσει να δίνει τον αγώνα της.
Το μέλλον της Κύπρου ανήκει στις νέες γενιές, και εμείς, ως εκπρόσωποι τους, δηλώνουμε παρών με όλες μας τις δυνάμεις.
Κανένας Δεν Ξεχνά, Τίποτα Δεν Ξεχνιέται.
15 Νοεμβρίου, 50ος Χρόνος Προσφυγιάς.